نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای ما

شیطنت های تو

1392/2/16 19:22
نویسنده : زهره
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی میخوام یه کمی ازت شکایت کنم . این روزها واقعا داری خستم میکنی. البته چیزی از دوست داشتن من کم نمیشه من همیشه عاشقتم . اما انرژی زیاد تو داره دیگه از پا درم میاره. به هر کی میگم یه دختر ١٧ ماهه دارم که از دیوار راست بالا میره باورش نمیشه تا وقتی میبینتت . آخه کدوم نینی ١٧ ماهه ای از کشوها و کابینت ها بالا میره که تو میری؟ کدوم نینی ١٧ ماهه ای دست تو چشم مامانش میکنه که تو میکنی. کدوم نینی ١٧ ماهه ای پشتیهای خونشون و بلند میکنه و جابجاش میکنه که تو میکنی؟ مامانی خیلی زورت زیاده. یادمه یک سالگیت هندونه بلند میکردی و جابجا میکردی. این روزها وقتی سه تایی باهمیم و تو شیطونی میکنی  من و بابایی هم خندمون میگیره هم حرصمون میاد. همه ی نینی ها وقتی با مامانشون میرند جای جدید اولش رو میگیرند میچسبند به مامانشون بعدش یواش یواش راه میفتند اما من هروقت با تو یه جایی میرم هنوز نرسیده هی میخوای از بغلم بیای پایین و کنجکاوی کنی ببینی چه خبره.

این عکسها یه نمونه از خرابکاری های امروزته رفتی همه وسایلهای کمدت رو ریختی بیرون و خودت رفتی توش. جالبیش اینجاست که من دسته های کشوهارو برداشتم که تو نتونی بری بالا اما تو خودت و کشوندی بالا.

01

 

02

 

03

 

04

 

05

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای مهرسا
28 دی 91 0:20
سلام نی نی ناز مامانی رو اذیت نکن هزار ماشالله هزار ماشاله
نازنین زهرا
29 دی 91 8:14
به نام خدا سلام خدا حفظش کنه دخمر نازتو چه خوب برایش مهیا کردی لذت رسیدن به اوج را... ای کاش تلاش را از این فسقلی ها یاد بگیریم و زود خسته نشویم اگر به خواسته مان نرسیم! البته دوست ندارم از بچه ها خواسته هاشان را یاد بگیرم چون آن چزی که با چشمشان می بینند را فقط می خواهند... من دوست دارم به آن چیز هایی برسم که قابل دیدن نیستند و بزرگترینشان خداوند متعال من است...
مامان زهرا
8 بهمن 91 5:25
بابای زهرا
8 بهمن 91 17:44
ارامش
14 بهمن 91 0:36
سلام ماشالا به این بچه براش اسپنددودکن
تکگل
15 اسفند 91 23:49
مامان نازنین زهرای عزیز خسته نباشی می دونم از خراب کاری هاش خسته میشی امادلت میاد به این جیگرررررررر حرفی بزنی .سایه شما و پدرش بالای سرش باشه .برات بهترین ها رو به عنوان یه غریبه ارزو دارم .