نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای ما

شیرین زبونی های تو

1392/6/18 16:01
نویسنده : زهره
596 بازدید
اشتراک گذاری

از شیرین زبونی های این روزهات هر چی بگم کم گفتم اینها فقط یه بخشی
از اونهاست که الآن یادم میاد:

شکلات : شی لی کات

خود کار : خ کار

وقتی شیطونی میکنی ازت میپرسم داری چیکار میکنی ؟ میگی ( دارم اژیت میتونم )

وقتی بابایی داره آماده میشه بره سر کار میگی : ( نلو سر کار . خودم میلم. میلم پول بیالم)

وقتی پسر عمه طاها میاد خونه مادر از تو خونه بلند داد میزنی میگی : (طاخا گوگولی بیا )

هرچی بهت میگیم شیشه نخور دیگه بزرگ شدی گوش نمیدی و با زور ازمون میگیری و میخوری وقتی کامل تموم شد میای شیشه بهم میدی و میگی : ( دیده  بژرگ شودم شیشه نیمیخولم )

چند روز پیش قابلمه پلاستیکیتو برداشته بودی و گذاشته بودی رو گاز دست من و میکشوندی به سمت اتاق بهم میگفتی : ( تو بلو بکاب من گذا دلست میتونم ) یعنی( تو برو بخواب من غذا درست میکنم.)

وقتی یه مهمونی میریم حوصلت که سر میره الکی بهم میگی ( ....یش دارم ) منم هول هولکی میبرمت دستشویی وقتی بعد از دو سه دقیقه که نشستی میخوای برگردیم بهم میگی : ( دیدی الکی گفتم)

وقتی میخوای بری حمام قبلش همش راه میری و میگی : ( بلم حموم خوشتل بشم ، تمیز بشم ) وقتی هم که بر میگردی میگی : ( آخیش خوشتل شدم ، تمیز شدم ، گشنگ شدم )

وقتی خونه مادر جون اذیت میکنی تا آقا جون میخواد دعوات کنه بهش میگی: ( آگا دعوا نتن ) وقتی هم که دعوات میکنه میگی : ( دوباله دعوام ترد )

عمه زینب تعریف میکنه میگه چند روز پیش همش از پشت سر میخواستی  از روی تخت آقا بپری همه بهت میگفتند (نکن ، میفتی) تو هم گوش ندادی و پریدی از پشت افتادی زمین . قبل از اینکه کسی دعوات کنه خودت گفتی : ( دیدی افتادم )

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

(زهره)مامان فاطمه
20 شهریور 92 13:03
ماشااله به شیرین زبونی هات نازنین خاله مامانی نازنین زهرا را رو نخوری با این زبونش
(زهره)مامان فاطمه
20 شهریور 92 13:04
زهره جون منو لینک نکردی
مامان نرگس
21 شهریور 92 1:07
سلام عزیزم از آشناییتون خوشبختم. ماشالا چه دختر نازی تقریبا" قیافه ای هم یه شباهتایی به نرگس ما داره . خدا حفظش کنه براتون
مامان نرگس
21 شهریور 92 1:10
یه تفاوت داریم اینکه نی نی من دختره و نی نی شما پسره به وبلاگ آقاپسرتون هم سر زدم ایشالا به سلامتی و خوشی این دوران رو سپری کنید برای منم دعا کنید هنوز سونو سلامت دوم رو ندادم
مامان بردیا
21 شهریور 92 10:14
جیران جان ممنونم از نظرات با محبتت کاش یه سایت داشتی تا میتونستم باهات تبادل لینک کنم و اونجا ازت تشکر کنم. بازم ممنون.
جیران بخشنده
21 شهریور 92 13:54
وای باردارین من تازه فهمیدم مبارکه
مامان نرگس
21 شهریور 92 17:54
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$آپیدم دوستم$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$منتظرتم گلم$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ
مه سو
23 شهریور 92 11:43
واییییییییی چه دخملیه شیطونی................دوسش دارم هوارتاااااااااا
(زهره)مامان فاطمه
24 شهریور 92 9:17
ممنون زهره جون
مامان آبتین
31 شهریور 92 22:20
از جراتش که خودش اعتراف کرده افتاده خیلی خوشم اومد
عمه زینب
9 مهر 92 11:16
سلام عمه جونم الان که این قسمت شیرین زبونیاتو خوندم هم کلی ذوق کردم هم اشک تو چشام جمع شد اخه خیلی خوشحالم که منم بالاخره عمه شدم اونم عمه نازنین گلی خودم .عاشقتم عزیزم ایشالا زودی بزرگ شی و این وبلاگی رو که مامان زهره با کلی احساسات قشنگ واست درست کرده رو ببینی و حتما تو اون روز خیلی خوشحال میشی که از تمام اتفاقای بچگیت عکس و متنای زیبا داری
مامان فاطمه زهرا
9 مهر 92 13:23
ای جانم چه شیرین زبونی خاله