نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای ما

تولدت مبارک

1392/6/16 9:31
نویسنده : زهره
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی ، تولدت مبارک زندگیم

دیگه رویی ندارم که بگم ببخشید که دیر آپ میکنم علت هاشو توی پست قبلی گفتم. میرم سراغ اصل مطلب روز تولدت. صبح روز تولدت ساعت نه و نیم صبح بیدارت کردم که بریم بهداشت دستت و گرفتم و چون بابا سعید خونه نبود دوتایی پیاده راهی بهداشت شدیم بعد از یک ساعت که بخاطر شما که یا گشنه بودی یا تشنه بودی یا میخواستی بازی کنی یا چیز خاصی و نگاه کنی رسیدیم بهداشت دوتاییمون انقدر خسته شده بودیم که نای حرف زدم با مسئولهارو نداشتیم یه نیم ساعتی نشستیم و بقیه رو نگاه کردیم تا رفتیم سراغشون و چکاپت کردیم. رشد قدت خیلی عالی بود از طبیعی هم کمی بیشتر اما اصلا توی شش ماه اضافه وزن نداشتی . خیلی حالم گرفته شد البته خانومی که داشت چکت میکرد میگفت احتمالا وزن قبلی اشتباه بوده اما به هرحال نمیتونم خودم و گول بزنم تو واقعا کم اشتها و کم وزنی و من واقعا نمیدونم با این مشکل چطوری برخورد کنم هر روزفولیک اسید و شربت زینک میخوری اما هیچ تغییری حاصل نمیشه. خلاصه که با ناراحتی وبا دردسرهای موقع رفتن برگشتیم خونه. برای شب قرار بود خونواده ی مامان و بابا بیاند خونمون تا یک جشن خیلی کوچولو دور هم داشته باشیم. مامان جون قرار بود که واست کیک باقلوا درست کنه و بیاره منم موقع غروب شروع کردم واست کیک کاکائویی درست کردم اما تو خیلی بهونه گیر شده بودی نمیدونستم چی میخواستی ؟ به هیچی راضی نمیشدی خلاصه که شب شد و خونواده هامون اومدند غیر از دایی علی که جاش واقعا خالی بود همه عمه ها و دایی ها و مامان بزرگها و پدربزرگها بودند. شب خوبی بود یک جشن ساده اما شاد بود.

تولدت مبارک

 

توی تولدت همش مشغول بازی با پسرعمه طاها بودی و همه فکر شما دوتا وروجک کندن بادکنک ها بود.

ای شیطونها

 

آخر هم به هدفتون رسیدید.

تولدت مبارک

 

 

عزیزترینم برات بهترین ها رو آرزو میکنم چون تو لایق بهترینی.

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جیران بخشنده
17 شهریور 92 13:32
سلام من جیران هستم 14 سالمه و عاشق بچه هام مدتی که با وبلاگ شما اشنا شدم
(زهره)مامان فاطمه
18 شهریور 92 8:25
سلام نازنین زهرای عزیز تولدت با خیلی تاخیر مبارک .ایشااله 200 سالگیتو مامانی برات جشن بگیره. مامانی واقعا یه نی نی دیگه داری میاری خیلی دلم میخواد حستو بدونم بیا بهم بگو
(زهره)مامان فاطمه
18 شهریور 92 8:25
راستی با افتخار لینک شدید
مه سو
23 شهریور 92 11:46
آخی الهییییییی...بازم تولدش مبارک
مامان نازنین زهرا و یاسمین
11 آبان 92 9:27
سلام تولدت مبارک
سیما
5 تیر 94 15:25
عاااااااااااااااالی بود به منم سر بزن خشحال میشم نظر یادت نره..........
سیما
5 تیر 94 15:26
ببخشید خوشحال میشم دستم اشتباهی خورد......