نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازنین زهرای ما

نمایش روز درخت کاری درمدرسه

1396/12/26 11:17
نویسنده : زهره
2,041 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روز قبل از روز درختکاری یه فکری به ذهنم رسیده بود که هرجوری شده شما رو توی فعالیت های مدرسه شرکت بدم. توی فکر انجام یه تئاتر بودم . با مامان دوستت فاطمه درموردش حرف زدم. اونم گفت که بریم و با معاون پرورشی این موضوع و مطرح کنیم . منم سریع ماشین و روشن کردم و مامان دوستت و سوار کردیم و راهی مدرسه شدیم. وقتی موضوع و با معاون پرورشی تون خانم روستا مطرح کردیم از اون استقبال کرد. همون روز نمایشنامه شو نوشتم و به مامان دو تا از دوستان فاطمه و ستایش زنگ زدم و بهشون گفتم. اونا هم قبول کردند که توی این نمایش باشند. فاطمه نقش  دختر ، ستایش نقش مادر و شما هم نقش درخت . علت اینکه به شما نقش درخت و دادم اول این بود که اون روز، درختکاری بود و میخواستم برای آموزش دادن به بقیه بچه های مدرسه توی این تئاتر یه ماکت درخت هم درست کنم. دوم هم این بود که چون تاحالا توی مدرسه تئاتری اجرا نشده بود میخواستم اول نمایش با جو مدرسه و نمایش خو بگیری و بعد نقشت و با آرامش اجرا کنی و چه خوش درخشیدی توی نقشت.تشویق

اونقدر این نمایش معاون پرورشی و مدیر مدرسه رو به وجد آورد که ازمون خواهش کردند که فردا ی همون روز در بازدید رئیس اداره منابع طبیعی از مدرسه این نمایش رو جلوی ایشون هم اجرا کنید. این دو روز واقعا عالی و شاد بود و به من و تو خیلی خوش گذشت و خدارو بابت این روزهای خوب سپاسگذارم.بغل

 

 

پ ن : نمیخوام واسه من و بابا بهترین باشی ، نمیخوام توی کلاس و مدرسه بهترین باشی ، ولی ازت خواهش میکنم بهترین خودت باش. فقط بخاطر : خودت.........

 

پسندها (3)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
26 اسفند 96 12:37
سلام زهره جانمحبت چه ایده خوبیتشویقپس شما یه پا نویسنده هستین و ما بی خبریمچشمک ان شالله همیشه گل دخترمون مثل درخت سبز و باطراوت باشه و ماحاصل زندگیش مثل میوه های درخت شیرین و قشنگمحبت
مه سو
11 اردیبهشت 97 18:45
چه عالی....موافق شدید جمله ی آخرم... خیلی وقته ازت بی خبرم هاااا...بیا وبلاگم چه خبرای خوبی دارم من.... زهره جونم برای ماه رمضان هم ختم قرآن گروهی رو دارم امسال هم....حتما بیا تا جدول پر نشده....
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 10:04
با افتخار دنبال شدید. میشه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون می شم.