نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نازنین زهرای ما

اخلاق خوب و بد تو

1392/7/1 17:00
نویسنده : زهره
565 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تابستان هم تمام شد خیلی فصل سختی برای من بود که با شیرین زبونیهای تو شیرین و با اذیت های تو سخت میشد. این مدت دو تا عادت اخلاقی درون تو به وجود اومد اول عادت خوبت و میگم بعد هم عادت بدترو:

عادت خوبت این بود که از شنبه همین هفته یعنی از 30 شهریور تصمیم گرفتیم که بعلت تمام شدن دو سالگی شیشه رو ازت بگیریم.روز اول خیلی برات سخت بود دائم اسمش و می آوردی و گریه میگردی ظهر یک ساعت بغلت کردم و راه رفتم و لالایی خوندم تا خوابت بردniniweblog.com. شب هم با هزار زحمت تونستم ساعت 1:15 نصف شب بخوابونمت. هربار که از خواب بیدار میشدی بهت میگفتم که دخترم دیگه بزرگ شده و شیشه برای نینی کوچولوهاست. دیگه خیلی که بهونه میگرفتی واست قصه میساختم و میگفتم وقتی خواب بودی گربه  اومد و شیشه رو برد واسه نینی خودش و گفت نازنین دیگه بزرگ شده شیشه نباید بخوره اما نینی من کوچولو هست و باید شیشه بخوره. با تعجب میون گریه هات نگاهم میکردی کمی قانع میشدی اما دوباره سراغش و میگرفتی. روز دوم یعنی دیروز باز هم با گریه خوابیدی اما مدت کمتری گریه کردی و زود آروم شدی وخوابیدی. امروز صبح تا از خواب بیدار شدی سلام کردی و با خنده گفتی : گربه شیشه ام و برده واسه نینیش. امروز ظهر هم بدون هیچ دردسری خوابیدی خدارو شکر. این مرحله ازنوزادیت هم به خیر و خوشی گذشت عزیزم.

و اما عادت بد :

عادت بدت این هست که وقتی میریم مهمونی اصلا مراعات نمیکنی از همون اول شروع میکنی به شیطنت کردن niniweblog.comو بچه های دیگه رو هم به این کار تشویق میکنی niniweblog.comو عادت بدتر از بدت این هست که سراغ کیف همه میری و در کیفشون و باز میکنی خدا میدونه هربار که میرم مهمونی چقدر شرمنده میشم و از همه معذرت میخوام niniweblog.com. وقتی هم از این کارها منعت میکنم وسط جمع بلند بلند گریه میکنیniniweblog.com. یعنی دلم میخواست میتونستم و همون جا از شدت ناراحتی و خجالت مثل تو گریه میکردمniniweblog.com. دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟niniweblog.com
امروز بخاطر شیطنت هات جلسه ی دعای خونه اقوام بابا سعید و نرفتم آخه آخرین بارخیلی اذیت کردی و نه گذاشتی من بفهمم خانم جلسه چی میگه نه دیگران امروز گفتم نرم که لااقل بقیه از دعا خوندن لذت ببرند.واقعا نمیدونم با این عادت بدت چیکار کنم ؟ خیلی دلم میخواد یه راهنمایی خوب پیدا کنم که کمکم کنه اما هنوز نه مطلبی راجع به این موضوع خوندم نه مشاوری پیدا کردم. واقعا فکرم و مشغول کرده . آخه من دلم میخواد تو همیشه بهترین باشی.

پ ن :امیدوارم این فصل زیبای خدا بهترین اتفاقهایی که آرزوش و داریم توش بیفته. امسال سال سرنوشت سازی برای ماست. بیاید برای شادی دل هم دعا کنیم.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

جیران بخشنده
1 مهر 92 19:17
خوب بالاخره پروژه پوشک هم تمام شد
مامان نرگس
1 مهر 92 22:13
سلام آفرین خیلی خوب تونستی از شیر بگیریش.منم نرگسمو راحت از شیر گرفتم تازه اون طفلک هنوز دو سالش نشده بود خیلی براش ناراحت شدم. برعکس دختر شما نرگس توی خونه خیلی شیطنت میکنه و حرف می زنه اما جایی که میریم ساکت کنارم میشینه و حرفی هم نمیزنه اینطوری هم خوب نیست
مامان نرگس
1 مهر 92 22:15
پرسیدین چند هفته هستم، من الان 20 هفته کامل هستم
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 9:53
عزیزم به سلامتی من هنوز شیشه میدم گفتم فعلا شیرخشک ندم بعد کم کم شیشه هم بگیرم .راستی مگه از پوشکم گرفتیش راستی در مورد سر کیف رفتن وشیطنت کردن. شیطنت کردنو که همه بچه های دختر این روزها دارن ولی درمورد سرکیف رفتن منم فاطمه همینطور بود وقتی خودم میگفتم فایده نداشت ولی به صاحب کیف میگفتم خودت بازبون خوش دعواش کن وبگو نباید بره سرکیفت وخداروشکر نمیره دیگه
جیران بخشنده
2 مهر 92 15:44
وایییی منظورم شیر بود
معصومه
2 مهر 92 17:49
عززززززززززززززززززززیییییییییزززززززززم ممنونم پیشم اومدی
(زهره)مامان فاطمه
3 مهر 92 7:44
سلام گلم بیا بهم بگو چه جوری گرگفتیش
مامان آبتین
3 مهر 92 16:27
عزیزم این موفقیت بزرگ رو بهت تبریک می گم . آبتین من توی سن 3.5 هستش اما من نتونستم هنوز شیشه رو از ش بگیرم چون دوست داره شیر پاستوریزه رو حتما توی شیشه بخوره منم بهش فشار نمیارم چون بهانه دائم شیشه رو نمی گیره فقط برای صبحانه اونم یه روز درمیون شیر توی شیشه می خوره .راستی بابت عادت نازی جون نگران نباش آبتین من اصلا این عادت رو نداشت یعنی جایی که می ریم کاملا ساکت می شینه اما دختر خواهرم دقیقا کپی نازنین جون هست البته اخلاق سراغ کیف رفتنش الان دیگه درست شده اما اذیتهاش واقعا آدمو دیوونه می کنه . ولی من به شما قول میدم که اصلا جای نگرانی نیست بچه ها خودشون با گذشت زمان همه چیز رو درک می کنن نگران نباش و روش حساسیت نشون نده چون تکرار گفته هایی مثل اذیت نکن بچه ها رو به وجد میاره برای جلب توجه گوینده اذیت نکن عمدا اشتباهشونو بیشتر تکرار کنن اینو از دکتر وقتی داشت مادر یه بچه رو نصیحت می کرد شنیدم
(زهره)مامان فاطمه
6 مهر 92 9:49
ممنونم عزیزم از راهنماییهای مفیدت ایشااله به همین زودیها اقدام میکنم
مامان بهداد
6 مهر 92 15:38
سلام خانومی. خسته نباشید. مبارکه. منو بگو که هنوز بهداد رو از شیر خودم نگرفتمش و خیلی نگرانم. خیلی سخته. خیلی راحت قبول کرده آفرین دختر خوب.
عمه زینب
9 مهر 92 11:26
سلام عمه گلی تو واقعا خیلی شیطونی و ما عاشق این شیطونیاتیم تازه بعضی وقتا که با من صمیمی میشی بهم میگی زنینبی منم کلی ذوق میکنم بهت میگم موش بخوره این زبونتو در ضمن تا منم میبینی این روزا فوری میگی ادامس داری بعدم که بهت ادامس میدم چون قورت میدی نباید بهت ادامس بدم و تو منو کلافه میکنی دائم میگی ادامس داری ادامس داری ادامس داری
مامان بهداد
9 مهر 92 16:53
سلام مامانی برای اسم پسر کوچولو نظر خواهی کرده بودید. یاسین خیلی به نازنین میاد. متین هم به ریتم اسم نازنین میاد. نیما یا نامی هم به اول اسم نازنین میاد. تا حالا قست این پسر کوشولو چی باشه
mahso
14 مهر 92 23:24
سلام عزیزم.... من یه سری اسم برای پسرخاله م اینا سرچ کردم برای پسرشون....البته اونا چون سید هستن تاکید داشتن که اسمی باشه که به سید بودنش هم بیاد که خب بیشتر اسامی عربی بهشون معرفی کردم....در این خلال اسامی زیبای پسرونه دیگه هم که یافتم برای پسر ناز شما نوشتم....این اسامی رو داشته باشین....معناشو هم دیگه دست خودتونو می بوسه که پیدا کنین چون فرصت یادداشت معانی رو نداشتم ولی همه معانی زیبایی داشتن... یکم از نظر الفبایی تداخل داره که دلیلش پیدا کردن در سایت های مختلف هست.....
mahso
14 مهر 92 23:24
آبتین احسان ایمان بردیا بهراد حسام روزبه ساسان سامان سیاووش شاهرخ شایان شهاب عرفان عماد فرزاد کامران کیان ماهان متین مهران میلاد نریمان نوید نیکا نیما البرز بنیامین پارسا سپهر فرزام مهرداد هومن مبین مصباح صالح دانیال البرز صدرا یاسین معراج عطا فرهان عارف فواد بنیامین شاهد مرصاد میثاق ارمیا محراب میعاد توحید بردیا رسام رایان سراج سامیار فرهود فرهام فرنود فرداد کسری – کسرا کامیار محمد سپهر مهدیار
عمه ی آتنا
16 مهر 92 10:45
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
عمه ی آتنا
16 مهر 92 10:46
راستی اسم انتخاب کردین؟؟
(زهره)مامان فاطمه
21 مهر 92 11:40
سلام عزیزم خیلی وقته نیستی کجایی نگرانتم عزیزم خوبی نازنین زهراجونم خوبه نی نیت خوبه؟
مامانی درسا
1 آبان 92 2:33
عزیزم انشاالله این فصل روزای خوشی رو براتون به ارمغان میاره ماشاالله به دختری که از پوشک گرفته شد ....
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:40
خدا رو شکر پوشک تموم
(زهره)مامان فاطمه
20 آبان 92 7:55
خصوصی عزیزم