نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرای ما

چرا نازنین زهرا؟

1390/8/9 17:48
نویسنده : زهره
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دوستان عزیزم ( سایه سپید ) پرسید که چرا نازنین زهرا؟ این باعث نوشتن این پست شد. آخه ما همه اسمی مد نظر داشتیم غیر از نازنین زهرا

١. اردیبهشت پارسال بدون اینکه به فکر بچه دار شدن باشیم خواب یه دختر ناز و دوست داشتنی و دیدم که صداش کردم : مامان ، زهرا بیا پیشم. از همون موقع به فکر بچه دار شدن افتادم اونم یه دختر آخه من تنها دختر خونه هستم و دوست داشتم اسمش زهرا باشه.

2. من و باباسعید با هم سر اسم به تفاهم نمیرسیدیم. بین اسم های ثنا ، یسنا ، بهار ، هستی ، نازنین ، زهرا ، سنا مونده بودیم اسم هارو بین قرآن گذاشتیم تو لحظه ی آخر بابا سعید گفت اسم نازنین و زهرا را کنار هم بگذاریم هر دومون دورکعت نماز خوندیم صلوات فرستادیم و بابا سعید قرآن و باز کرد اسم نازنین زهرا در اومد.

3. زمان زایمانم درد خیلی شدیدی داشتم پرستارهای...... هرچی صداشون میزدم به دادم نمیرسیدند بچه داشت به دنیا میومد هرچی صداشون زدم ، دادزدم ، فریاد زدم اما فکر میکردند الکیه . احساس میکردم همه چیز داره تموم میشه زندگی خودم وتموم شده میدونستم فقط به فکر دخترم بودم لحظه ی آخر برای اولین بار توی زندگیم دست به دامن حضرت زهرا شدم و از ته دلم التماسش کردم دخترم و نجات بده تا دخترم و به نامش کنم. همون لحظه از هوش رفتم و چند دقیقه بعد با صدای گریه ی دخترم به هوش اومدم و خدا رو شکر کردم.

4.یک روز قبل از شناسنامه گرفتن ، بابا سعید از اسم زهرا پشیمون شد و میخواست اسم نازنین خالی توی شناسنامه بذاره با حرفهای من و مامان بابام قانع نمیشد ازش خواستیم واسه بار قرآن باز کنه و برای بار دوم اسم قشنگ نازنین زهرا در اومد.

و بالاخره اینکه زمین و آسمون دست به دست هم داده بودند چون توی تقدیر من و همسرم دخترمون (( نازنین زهرا  )) بود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیرعلی
9 آبان 90 18:06
اسم نازنین زهرا خیلی خوشگله که.خدا دخترتو حفظ کنه برات.راسی از پرستارا شکایت نکردی که به دادت نمیرسیدن.آخه من دسته یه پرستاره رو گرفته بودم و نمیزاشتم از کنارم تکون بخوره.
لیلی سا
9 آبان 90 23:04
اسم خیلی قشنگیه....قشنگ هم می شه صداش کرد...با هم... اسم نوه ی همسایه ما هم نازنین زهرا هست...
مامان ماهان
11 آبان 90 18:47
اسم دخملتون خیلی قشنگه خدا حفظش کنه
مامان محمد صدرا
13 آبان 90 10:52
من خیلی اسم نازنین زهرا شمیدم اگه دختر داشتم اسمش ر.و نازنین زهرا میذاشتم! به ما هم سر بزن آپیم خاله!
مامان زهرا
20 آبان 90 2:20
سلام اسم خیلی قشنگی انتخاب کردین دخمل خیلی نازی هم دارین خدا حفظش کنه با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنین
بابای مهرسا
23 آبان 90 10:33
اسمش مثل خودشه زیبا و دوست داشتنی
بابای مهرسا
23 آبان 90 10:33
عکس مهرسا
مامان محمد صدرا
8 آذر 90 2:41
نازنین زهرا به جای من یه کم به مامانت غر بزن ! چرا پست جدید نمیذاری دلمون برای نی نی تنگولیده بابا!
مامان چند تا فرشته
15 آذر 90 2:16
بهترین اسمو برای گلت انتخاب کردی خدا حفظش کنه
مامان نازنین زهرا
17 آذر 90 16:31
سلام منم اسم دخملی رو نازنین زهرا گذاشتم به نظرم قشنگ ترین اسم دنیاست هرچند خیلی ها کم لطفی میکنند و درست و کامل نمی گن ولی بازم هم اسم خوش آهنگیه هم عمق دوست داشتن دخترم رو نشون میده
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 15:58
اگه آپ نکنی دیگه نمیام ها!
مامان زهرا نازنازی
5 دی 90 2:58
سلام خانومی چه اسمی بهتر از این الهی همیشه سلامت و سربلند باشه با اجازتون و با افتخار نازنین زهرای عزیز رو به لیست دوستان زهرا نازنازی اضافه کردم خوشحال میشم پیش ما بیاین و اگر دوست داشتین زهرا نازنازی رو به جمع دوستان دختره گلتون اضافه کنید تا زود به زود همدیگر رو ببینیم متشکرم
مامانی طهورا
6 بهمن 90 10:36
اسم قشنگی گذاشتین الهی که حضرت زهرا پشت و پناهش باشه
محمدرضا
18 اردیبهشت 91 14:19
سلام عزیزم حالتون خوبه من موندم چرا شوهرت میخواست زهرا نزاره!!!قربون حضرت زهرا بشم