نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرای ما

دو ماهگی

1390/7/22 0:52
نویسنده : زهره
901 بازدید
اشتراک گذاری

دوماه گذشت

دو ماه گذشت . . .

و حالا تو چراغ خونه ی ما وارد ماه سه  میشی . یک ماهی که گذشت از یک ماه قبلش شیرین تر بود چون تو چشمای من و پدرت نگاه میکردی و میخندیدی  ، وقتی باهات حرف میزدیم با لحن خاصی اقو اقو  میکردی . کاش میدونستی چقدر با این کارات خستگی و دلتنگی های من و بابات و از دلمون بیرون میکنی. اینجا همه چیز با وجود تو خوبه . تنها چیزی که من و بخصوص بابات و غمگین میکنه مریضیه پدربزرگته امیدوارم خدا به پاکی قلب کوچیک تو شفاش بده و برای همیشه رخت این مریضی از وجودش کنده بشه.

عزیزترین عزیزترینم امروز روز واکسنت بود قبل از اینکه آمپولش و بزنند برای پرستار اونقدر خندیدی که دلش نیومد بهت اون لحظه بزنه. چند لحظه صبر کرد  گشتی زد بعد برگشت. وقتی هق هق گریه هاتو میشنیدم انگار آسمون روی سرم خراب شد. خودم تنها بودم در گوشت آروم التماس میکردم که آروم باشی . آخه داشتم دق میکردم. انگار صدامو شنیدی که یه دفعه گریه ات قطع شد و نگاهم کردی حتی وقتی سوار ماشین شدیم واسه من خندیدی.

امشب تا صبح باید بالای سرت باشم تا تبت بالا نره. اینم بالاخره یه قسمت از مسئولیت مادرانه هست. با وجود اینکه هیچوقت نتونستم از خواب شبم بگذرم امشب خدا بهم نیروی عجیبی داده تا از تو فرشته کوچولو مراقبت کنم.

خدا نگهدار تو و پدرت و پدر بزرگ ها و مادربزرگ هات باشه.

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مریم مامان پندار
22 مهر 90 1:48
سلام خاله جووووونم چه خنده خوشگلیییییییی لینک کردم عزیزم
بابای مهرسا
22 مهر 90 7:23
سلام.ممنون که به وب من اومدیدی
بابای مهرسا
22 مهر 90 7:25
مبارک مبارک انشالله 120 ساله بشی نی نی کوچولو با کمال میل لینک شدید بازم منتظر حضور شما هستم
AtefeH
22 مهر 90 16:35
خاله قربونت بره...زهره چرا زودترآدرس این وبلاگو ندادی بهم؟؟؟وای چقد نازه نینی من
لیلی سا
23 مهر 90 21:12
سلام...وای چه نی نی نازی دارین شما......قدم نو رسیده مبارک... انشالله بابا بزرگش هم زودی خوب شن...
AtefeH
23 مهر 90 21:16
جیگر منه ....چقد دلم میخواد ببینمت...هم تو هم نازنینو....بووووووووووووووس
مامان نازنین زهرا
26 مهر 90 15:58
سلام مرسی بهمون سر زدید چه عسلی دارید خدا چقدر شیرینه این دختر بووووووووووووووووووووووس راستی لینکتون کردم خوشحال میشیم لینکمون کنید
مامان محمد صدرا
9 آبان 90 1:29
چه روسری بهش میاد عزیزکم! بذار بزرگتر شه با همه حرکاتش قند توی دلت آب میشه! اللهم اشف کل مریض الهی آمین!
مامان ماهان
11 آبان 90 18:48
100000000000 ماشاالله به دخمل جیییییییییگر
مریم مامان پندار
6 آذر 90 10:49
عزیزم لطفا بیا به وبلاگ پندار و برای عکس مسابقه نظر بزار
samaneh
20 دی 90 15:32
جیگرشوووو نازی خاله وقتی میخنده خیلی خوردنی میشه ها بهش بگو عاشقشم