نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرای ما

با دوماه تاخیر

1390/9/19 15:21
نویسنده : زهره
755 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از دو ماه تونستم آپ بشم. دلم واسه وبلاگ تنگ شده بود. تو این مدت اتفاقای مختلفی باعث شد که نتونم آپ کنم اولین و مهم ترین علتش فوت پدر بزرگم بود که  واقعا غم بزرگی و به دل هممون وارد کرد . روزهای تولد نازنین زهرا  پدر بزرگم زمین گیر شد بیچاره مامانم یه پاش پیش من بود یه پاش پیش پدر بزرگم. روزهای سختی بود 5 روز بعد از تولد نازنین زهرا من و دخترم رفتیم پیش پدر بزرگم  وقتی نازنین زهرا رو دید خیلی ذوقش میکرد با وجود اینکه مریض بود بهم میگفت بیدارش کنم تا در گوشش اذون بگه. اما هیچوقت نشد . چندین بار پیش میومد که میرفتیم پیشش با وجود اینکه خواب بود با لبخند بیدار میشد تا نازنین زهرا رو ببینه. اما متاسفانه از پیشمون پر کشید و مارو تنها گذاشت...

علتهای دیگه هم سرعت افتضاح اینترنت  بود که   نمیتونستم توی وبلاگ وارد بشم. الآن هم با سیستم داداشم دارم آپ میکنم. خلاصه که بالاخره با دردسرهای مختلف اومدم و آپ شدم.

نازنین زهرای کوچولوی من الآن 3 ماه و28 روزشه و دو روز دیگه وارد چهار ماه میشه واقعا شیرین و دوست داشتنی شده.حرکتهاش بیشتر شده صداهاش زیاد شده. بعضی وقتها خونه رو با آوازاش میزاره  روی سرش. پارسال ایام محرم بود که فهمیدم باردارم و نازنین زهرا رو نذر حضرت علی اصغر کردم امسال هم نذرم و ادا کردم .

 

ایشالله همیشه همه ی نی نی های دنیا سالم و سلامت باشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعلی
19 آذر 90 16:21
خدا بیامرزه بابا بزرگت رو.چه بزرگ شده نازنین زهرا.ماشالا.منم آقاجونم یا همون بابایی مامانم رو خیلی دوست داشتم.حیف که از پیشمون میرن
مامان ماهان
20 آذر 90 8:09
چه قدر بزرگ شده 1000000 ماشاالله الهی حضرت علی اصغر نگهدارش باشه
لیلی سا
20 آذر 90 17:20
سلام...خدا بیامرزتشون.... وای ماشالله چه نانازی شده این بانوی کوچک...راجع بهش با عاطفه حرف می زدم می گفت عین کوچیکی های مامانشه این دخمل آره؟!!! خیلی نازه...از طرف من ببوسش...
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 18:56
غم از دست دادن پدربزرگ غم سنگینیه خدا صبرتون بده! چه عجب آپ کردی خانوم! ماشالله بزرگ شده ونازتر ! خدا حفظش کنه برات ! خوشحالم که پیشم میای ممنون!
مامان نازنین زهرا
20 آذر 90 22:20
سلام خدا بیامرزتشون چه شباهت غم انگیزی پدر بزرگ من دقیقا یک روز قبل به دنیا اومدن نازنین زهرا فوت کرد و حتی دخترم رو هم ندید خیلی دلم براش تنگ شده آخه دو ماه بیمارستان بود و چون حامله بودم نه پدر و مادرم نه شوهرم اجازه ندادند برم میگفتن وضعش بده تو روحیم و بچم تاثیر میذاره خلاصه بگذریم خدا بیامرزتشون نعمتهای بزرگی رو از دست دادیم درکت میکنم نی نی اتم ماشالله چه نازتر و ملوستر شده خدا در پناه حضرت علی اصغر حفظش کنه منم دوسال پیش محرم فهمیدم باردارم بازم شباهت
الهه
22 آذر 90 21:09
عزيزم وبت عاليه.ايشاا... دختر كوچولوت هميشه زنده باشه
AtefeH
22 آذر 90 23:37
زهره عزیزم تسلیت میگم...غم آخرت باشه...خاله قربون نازنین بره...چقدرنازی تو...کاش میتونستم ببینمتون...یه دنیا دلتنگتم...بووووووووووووووووس
بابای زهرا کوچولو
1 دی 90 23:51
سلام.خدا رحمت کنه پدر بزرگتون را.و طول عمر بدهد به شما و نازنین زهرا و باباش
مامان یسنا گلی
6 دی 90 11:14
سلام.ممنون که به ما سر زدین.نازنین زهرا شما هم خیلی نازه.:خدا حفظش کنهX: شما رو لینک کردم. باز هم به ما سر بزنین
زهره مامان آریان جون
7 بهمن 90 23:53
سلام.بهتون تسلیت میگم.خداوند خانواده خوبتون رو براتون حفظ کنه. دختر نازتون رو هم از طرف خاله زهره ببوسید