نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نازنین زهرای ما

اولین کوتاهی مو

1392/2/8 18:00
نویسنده : زهره
2,649 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه هفته پیش بنا به پیشنهاد کسایی که سر از رشد مو و این چیزها در میارند تصمیم گرفتیم موهای خوشکلت و کوتاه کنیم تا مزاحم رشد جسمانیت نشه. دختر خیلی خوبی بودی اصلا اذیت نکردی.

توی پیشبند گم شدی کوچولو

اعکس پایین آخرین عکس از موهای نوزادیت هست که چند لحظه بعدش همش قیچی شد.

آخرین تصویر موهای نوزادیت 

زحمت این کار هم افتاد گردن عمو سجاد ( شوهر عمه زینب) . چون هم توی این کار ماهره و هم تو باهاش آشنا هستی و نمیترسی.

نازنین و عمو سجاد

تمام مدت هم بابا سعید با صبرو حوصله زیاد باهات حرف میزد و بازی میکرد که تو  حوصلت سر نره. حوصله تو که سر نرفت هیچ حوصله همسایه هامون هم از بس بابا سعید حرف زد سر نرفتچشمک

بابا سعید ونازنین

اینم آخر کار که نازنین خانم موهاش کوتاه کوتاه شد. مبارکت باشه مامانی. قلب

مبارک باشه مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مریم مامان پندار
9 اردیبهشت 92 0:04
ای جونممممممممممم چه ناز شده البته نازتر شده موی کوتاه بهش میاد نفسم الهی آرایشگاه عروسیش خودم بیام از نزدیک ببینمش و نظر بدم گلم خصوصی نظر میزارم ببین و برام جواب بده
مریم مامان پندار
9 اردیبهشت 92 1:06
یه نظر خصوصی گذاشتم برو قسمت آخرین نظرات خوانندگان میبینیش جوابش رو تو اس ام اس بده به همون شماره که گذاشتم ممنون دوستم
منا مامان یسنا
9 اردیبهشت 92 10:57
موهات کو عزیزم.خوشگل شدی.وای وقتی موهای بچه ها کوتاه میشه انگار مرتب میشن.یسنا ک اینطوریه بار سنگین از رو دوشم برداشته میشه
مامانی آرتین شیطون بلا
9 اردیبهشت 92 14:17
سلام. ماشالله چه دخمل نازی دارین. خدا براتون ببخشه . موهای کوتاهم خیلی بهش میاد
الناز مامان بنیا
9 اردیبهشت 92 16:03
وای جقدر نازه این دختر شما چرا موهاشو زدید ای جان خدا براتون نگه داره
نازنین زهرا
9 اردیبهشت 92 18:34
آی جانم چقدر ملوس شد... اما من کلا دختر با موهای بلند می خوام! فرشای مسجد رو شستن دیگه ! اولش من مقداری پول دادم اما پسم دادن و گفتن هیت امناء مسجد خودشون می شورن
عمه ي آتنا
9 اردیبهشت 92 19:45
دختر نازي دارين ماشااله،البته كه لينكتون ميكنم
منا مامان یسنا
11 اردیبهشت 92 10:23
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش که مهریش تا ابد در دلم جای دارد تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی تو رنک آفتابی ، شب که می رسد مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم روزت مبارک
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 12:54
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر است" زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان سامان
13 اردیبهشت 92 7:51
الهی خاله قربونت بره که اینقدر ناز شدی البته فرقی به حالت نمی کنه که موهات بلند باشه یا کوتاه در هر دو حالت خوشکلی جیییییگر. خدا حفظش کنه
گلاویژ
13 اردیبهشت 92 8:05
وای !چه خوب شده و خوشگل شده گل دختر! مامانی دلت میومد با اون موهای آشفته بهش بگی دختر؟؟؟؟؟؟ ببین چه موهای نازی برات دربیاره حالا ! عزیزم بهت میاد خدا حفظت کنه !
مامان نازنین زهرا
16 اردیبهشت 92 2:18
ای جانم به این دخملی . چه خوشکل شده این دخملی . چه خوردنی شده این دخملی. مبارکش باشه عزیزم . خیلی موی کوتاه بهش میاد . ان شاءالله آرایشگاه عروسیش
مامان زهرا
16 اردیبهشت 92 11:56
سلام آخییییی حیف من همیشه عاشق موی بلند بودم موهای زهرا رو هم گذاشتم بلند شد ولی از بس برای شونه کردن و گل سر زدن اذیتم میکرد دیروز موهاشو کوتاه کردم
مامان نازی و یاسی
19 اردیبهشت 92 15:01
مبارکه
دایی حسین
25 اردیبهشت 92 13:03
علی کوچولوی دایی رو عشق است
عمه ی آتنا
2 خرداد 92 14:42
علی
14 تیر 92 15:42
سلام من یه پست جدید تو بلاگم گذاشتم با عنوان نی نی شما اگه دوست دارید عکس بچه تونو طراحی کنم به من اطلاع بدین
مه سو
16 تیر 92 18:59
خیلی دوست داشتنی شده دختری....ماشالله....عکساشو دوس دارم
مامان فاطمه زهرا
9 مهر 92 13:12
ماشالله چه خوب نشسته افرین به نازنین زهرا خانم ما که باید بزاریم بخوابه خوابش سنگیم بشه اون موقه ایا بزاره ایا نزاره