نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نازنین زهرای ما

نازنینم ...

1391/10/27 16:56
نویسنده : زهره
473 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین نازنینم ،

این روزها که میگذرد ، نگاهت که میکنم ، درذهنم تداعی روزهای کودکیم میشود آن زمان که آرزوی دخترکی را در زندگیم داشتم که همدمم باشد. سالها گذشت .دخترکانی در زندگیم آمدند و رفتند اما هرگاه خود را میدیدم تنها بودم ... تنها ی تنها. هر آنکه میخواست باشد زمانه او را ازمن میگرفت و هر آنکه زمانه در زندگیم می آورد نمیخواست که باشد...  در پایان تمام این دوست داشتن ها تنها یک چیز سهم من بود... ( اشک حسرت).

نمیدانستم حکمت  چیست تنها اشک میریختم و حسرت میخوردم. یک روز صدایم رسید به آسمانها و خدا هدیه ای زیبا برایم آورد. آرزویم به زیبا ترین صورت برآورده شد. و تو به دنیای من آمدی و شدی تمام زندگیم.

بهانه ی نفس کشیدنم ،

 این روزها که میگذرد ، لبخندت، نگاهت ، کلامت و حتی بهانه هایت رویایی ترین روزهای زندگیم را تشکیل میدهد.
رویایی که حتی اگر خواب هم باشم نمیخواهم هرگز برخیزم.

عاشقانه با من باش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی جیگر
26 دی 91 9:43
آخی خدا این لذتو ازت نگیره هیچوقت بگو الهی چون من گفتم
مامان چند تا فرشته
26 دی 91 16:57
سلام خدا حفظش کنه دختر کوچولوتودخترا همدم و غمخوار مادرن شکرش بابت این همه لطف