نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نازنین زهرای ما

فرهنگ لغات نازنین زهرا

1391/10/1 17:50
نویسنده : زهره
570 بازدید
اشتراک گذاری

بابا: بابا ، بابایی

مامان : ماما، مامانی

پدر بزرگها و تمام مردهای میان سال: آقا

عمه : عمه

عمو : عم

دایی: دادا ، دادایی ( گاهی اوقات هم همون دایی)

خاله : آله

آب: آبه

غذا : به به

بیسکویت : آنه

شانه و برس: به به

پسر عمه طاها : طاطا ، دایی ، علی آگا

پا ، جوراب ، کفش و تمام مسائل مربوط به پا : پا

نی نی : ننه

هندوانه : هنه

انگور : انه

گربه : گبه ، بعبعی

گوسفند : بعبعی

 عمه سمیه : ممیه

عمه سمانه : ممانه

عمو سجاد ( شوهر عمه زینب): دجاد

این روزها وقتی هم که صدامون میکنه و میخواد یه چیزی بهمون بگه اکثرا میگه : مامان... آبادابودوباااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

م
18 مهر 91 15:01
http://amour-en-portrait.ca.cx/
بابای مهرسا
18 مهر 91 16:03
سلام هزار ماشالله به این کوچولوی ناز
ناهيد مامان فاطمه گلي
19 مهر 91 0:52
سلام نازنين زهراي گلم قربونش برم كه چه خوشگل حرف ميزنه تلفضاي بامزه اي داري گلم
عمه زینب و عمو سجاد
20 مهر 91 20:22
خیلی با مزه بود دلم کشید الان پیشم بود نازنین جون و محکم میبوسیدمش دوست دارم عمه جونم
مامان نازنین زهرا
4 آبان 91 10:26
سلام ممنون که به وب نازنین سر زدید.ما شا الله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه .
مامان حانیه
7 آبان 91 11:23
سلام آخ جونم پیدات کردم چند وقته دنبالت می گردم چند بارم نظرات رو دیدم ولی نتونستم پیدات کنم ولی الان پیدات کردم نازنین زهرای گل خوبه؟؟؟؟
مامان چند تا فرشته
18 آبان 91 0:19
ماشا الله به این کوچول خانم