نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نازنین زهرای ما

عاشقانه ای سروده ام برای یگانه دخترم

1390/11/6 7:36
نویسنده : زهره
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

م

عشقمی

ای نازنین زهرای من ، ای عشق بی همتای من

                                                               ای من فدای ناز تو ، ای جان من جانان من

مادر نگاهم میکنی دنیا بهشتم میشود

                                                             طرز نگاهت محشر است ، ای دختر زیبای من

مادر زمانه می دهد غم ها گه و گاهی ولی

                                                            لبخند زیبایت شفاست بر این تن بی جان من

گر خم به ابرو آوری یا ناله ای را سردهی

                                                          چون شمع سوزم روز و شب خاکستری ماند زمن

پیش از تو دنیا پیش رو افسوس بود و آه بود

                                                         تو آمدی تا جان دهی ، ای جان من جانان من

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مریم مامان پندار
6 بهمن 90 10:39
به به به این مامان خوش قریحه افرین نازنین زهرا قدرشو بدون خوشگل خاله
مبین فرفری
6 بهمن 90 10:56
سلام عزیزم ماشالا چقدر بزرگ شدی نفس . بوس بوس نازنینم
مامان نازنین زهرا
6 بهمن 90 11:49
خیلی قشنگه آفرین به این مامان مهربون
مامان حنا
6 بهمن 90 12:16
سلام گلم ماشالله هزار ماشالله دختر نازو دوست داشتنی دارید منم لینکتون کردم خوشحال میشم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم در ضمن معلومه مادر خوش ذوق قریحه ای داره این نازنین زهرای ما خوش به حالش نازنین زهرا رو ببوسید
مامان زهرا نازنازی
6 بهمن 90 12:54
سلام خانومی ممنون از حضوره سبزتون چه شعر قشنگی خدا حفظش کنه براتون
بابای مهرسا
6 بهمن 90 13:34
سلام خیلی شعر خوشکلیه آفرین مامان هنرمند ممنون که اومدید وب مهرسا
محدثه
6 بهمن 90 15:39
سلام خاله جون من شما رو با افتخار لینک کردم
sevin
6 بهمن 90 22:34
افرین به این مامان با ذوق............مرسی به وب ما سر زدین سوین یعنی دوست داشتنی که ترکی هست
lمامان چند فرشته
7 بهمن 90 2:16
سلام مامان مهربون شعرت برای دخملی محشر بود
مامان نی نی
7 بهمن 90 13:37
ماشاه به این طبع شعر.خیلی عالی بودخوش بحال دخمل کوچولوتون
الهه
7 بهمن 90 14:18
سلام زهره جون. ماشالا چه دخمل نانازی ایشالا خدا حفظش کنه و همیشه سالم باشه. واسه منم دعا کن پسرم به سلامتی بیاد بغلمممم. من لینکتون کردم . ممنون که به ما سر زدینننن
مامان مانی
7 بهمن 90 16:07
به به چه مامان بااحساسی چه شعر زیبایی چه دختر نازی خدا حفظش کنه
مامان یسنا گلی
8 بهمن 90 11:26
خوش به حال نازنین زهرا که مامان به این مهربونی داره ما هم شما رو لینک کردیم.بازم به ما سر بزنین
من و تو
8 بهمن 90 12:45
عاطفه
9 بهمن 90 17:39
سلام عزیزم.چقدرقشنگ بود...نازکترازاحساس بود...خوش به حالت که می تونی احساستوباشعربیام کنی...نازنینوببوس...مواظب خودت باش
مامان ندا
10 بهمن 90 23:37
سلام خانمی ممنون که به ما سر میزنی ماشالله به این ذوق و استعداد و خوش به حال نازنین زهرا با این مامان هنرمند
بابای مهرسا
5 اسفند 90 8:34
کجایید؟
لیلی سا
21 اسفند 90 20:41
زهره ی نازنینم کجایی خانوم؟! عکسای جدید نازنین زهرا رو نذاشتین هاااا...منتظریم.... دوباره شعر رو خوندم...زیبا بود بانو..
بابای مهرسا
25 اسفند 90 23:08
سلام ممنون از حضور گرمتون باید خدارو واسه هر چیزی که به ما داده شکر کنیم راستی عکس های نازنین زهرا عزیز زودتر بزارید ببینیم
لیلی سا
1 فروردین 91 1:40
نوروز پیشاپیش فرخنده بانو...
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 14:29
عزیزم خصوصی داری