نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

نازنین زهرای ما

بدون عنوان

1394/10/14 8:34
نویسنده : زهره
278 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

از دیروز تا حالا ندیدمت... پریروز به داداشی واکسن زدیم از دیروز صبح مریض شده بخاطر اینکه تو ازش ویروس نگیری بابایی تو رو برد خونه مامان جون. نمیدونی چقدر دوری تو سخته. توی گلوم احساس خفگی میکنم. دیشب چندین بار از خواب بیدار شدم و فکر میکردم تو هستی اما وقتی جای خالی تو میدیدم اشک میریختم و دوباره میخوابیدم به امید اینکه وقتی چشمامو باز کنم ببینمت.

دیشب خیلی شب سختی بود اما..

اما من بخاطر تو و داداشی صبر میکنم

همین

پسندها (3)

نظرات (4)

نويسنده : مامان كژال
14 دی 94 8:54
سلام نازنین زهرا جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
مامان مبینا
19 دی 94 20:21
واقعا دوری مادر و فرزندی سخته الان ک مادر شدمه اینو میفهمم
عمه فروغ
17 بهمن 94 18:43
بلا به دور باشه از کوچولوهات زهره جون به امید سلامتی همه بچه ها و کوچولوهای شما
مه سو
17 بهمن 94 21:36
اوخی....چه مامان مهربونی و چه مامان صبوری که اینهمه متحمل دوری دختری و پسری میشه.... ان شا الله تن دو تا بچه ها سلامت باشه و موفق باشن همیشه......