نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نازنین زهرای ما

التماس دعا

1394/2/12 22:58
نویسنده : زهره
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز روز پدر بود ، خیلی خوبه که روز پدر و مادر هست تا ما یادمون نره چطوری بزرگ شدیم. امشب پدر بزرگ نازنین زهرای عزیزم برای چندمین بار بیمارستان بستری شد. برای وصف بعضی صحنه ها فقط میشه یه چیزی گفت :

                         (( خیلی سخته ))

و بعد اشک ریخت. من ممطمئنم وقتی کسی از ته دل واسه کس دیگه دعا کنه برآورده میشه. حالا اومدم که ازتون بخوام فقط واسم یک کلمه نظر بگذارید. فقط میخوام  وقتی واسه خوب شدن آقاجون علامه ی نازنین زهرا دعا میکنم با تمام وجود بگید : ((     آمین    ))

خدایا خواهش میکنم از تن پدر خیلی خیلی خوبمون مریضی و خیلی زود دور کن. خواهش میکنم

                                                                                                                                  آمین

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان هانیه
13 اردیبهشت 94 0:12
امین،ان شالا که هرچه زودتر خوب بشن
*هليا*
13 اردیبهشت 94 13:12
سلام مامان نازنين زهرا من با تبادل لينك موافقم ممنون از نظراتت عزيزم
مامان نی نی
13 اردیبهشت 94 13:21
امین، ایشالله هر چه زودتر خوب بشن. لینکتون کردم.
مه سو
13 اردیبهشت 94 14:54
آمین... پدر همسرتون یا پدر خودت عزیزم؟!!!!انشالله زوده زود خوب میشن...توکل به خدا...
عسل نعمتی
13 اردیبهشت 94 15:01
سلام عزیزم میتونی به لیست دوستان دخملت اضافه کنی منم به لیست دوستان عسلی اضافه میکنم باکمال افتخار
زری
13 اردیبهشت 94 17:16
آمین.ایشالاکه هرچه زودترحالشون خوب شه
دُخمـ ـَ ـلے صـ ـولـ َـتـے
13 اردیبهشت 94 19:56
آمـــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــن
**مامان ایلیار**
13 اردیبهشت 94 20:46
سلام خانمی، مرسی بهمون سر زدین، ان شالله خیلی زود خدا به پدرتون سلامتی کامل میده، آمین! عزیزم من لینکتون کردم
عسل نعمتی
14 اردیبهشت 94 0:22
امین عزیزم گلم اخه دیشب بالب تاب بودم راحت مینوشتم امروزباگوشی اومدم برای همین زیاددقت نکرد انشالله به سلامتی خوب میشه
زهرا
14 اردیبهشت 94 7:04
امروز وفات حضرت زينب سلام الله غليها است دعا ميكنم كه انشالله به زودي زود شفا پيدا كند الهي امين
مامان و بابا
14 اردیبهشت 94 8:34
امین
مامان و بابا
14 اردیبهشت 94 8:35
با تبادل لینک موافقم مامان نازنین زهرا
مامان آیلین
14 اردیبهشت 94 10:33
سلام عزیزم! از ته دل دعا می کنم پدر بزرگوارتون هر چه زودتر خوب بشن و سلامتیشون رو بدست بیارن. با تبادل لینک هم موافقم.
مامان نازیلا
14 اردیبهشت 94 14:50
سلام خانمی، مرسی بهمون سر زدین، ان شالله خیلی زود خدا به پدرتون سلامتی کامل میده، آمین! راستی من با تبادل لينك موافقم
مامان مبینا
14 اردیبهشت 94 22:11
منم از صمیم قلب دعا واسه سلامتی پدرتون میکنم امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین
مامان احسان
16 اردیبهشت 94 19:31
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد من كه لينكتون مكردم از آشناييتون هم خوشحالم
zeinab
16 اردیبهشت 94 23:58
خدایا دعاهامونو گوش کن و برآورده کن امییییین
مامان و بابا
17 اردیبهشت 94 13:01
ایشالا بابا بزرگ نازنین جون به حق این ماه عزیز هر چه زودتر خوب میشه
مامان صفا
26 اردیبهشت 94 18:32
آمین