نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نازنین زهرای ما

این روزها با تو

1394/2/9 0:22
نویسنده : زهره
652 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها با تو که هستم بزرگترین حسی که بهم دست میده آرامش هست. تو همیشه همراه منی. تو کارهای خونه اکثرا کمکم میکنی بیشتر اوقات شستن ظرفهای کوچیک با تو هست بعضی وقتها میبینی خیلی جارو میزنم خودت کمکم میکنی  ، توی درست کردن بعضی غذاها هم کمکم میکنی و دلت میخواد بدونی توی غذاهای مختلف چی می ریزم.تو مرتب کردن خونه پا به پای من راه میای. توی دستمال کشیدن هم همینطور، حتی یکی ، دو بار جوراب بابایی هم شستی و بابا سعید حسابی ذوقت کرد. با داداشی هم خیلی موقع ها سعی میکنی که بازی کنی تا سرگرم بشه. بعضی وقتها ازم میخوای خاطرات بچگیمو بگم منم واست میگم و میرم توی دوران شیرین کودکی که خیلی دلتنگش هستم. عاشق نقاشی هستی از هر فرصتی واسه نقاشی کشیدن استفاده میکنی و واقعا به نظرم نقاشی های قشنگی میکشی سر فرصت حتما چند تا از نقاشی های خوشکلت و یادگاری میگذارم که ببینی چه هنرمندی هستی. این خلاصه ای از کارهای این روزهای تو هست که من و هر روز وادار به شکر گذاری پیش خالق زیبایی ها میکنه. نازنین خیلی دوستت دارم.خیلیییییییییییییییییمحبتniniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (2)

*هليا*
13 اردیبهشت 94 13:13
عاليههههههههههههههههههه وبلاگت گل
مامان مبینا
14 اردیبهشت 94 22:14
این واسه دخمل کدبانو ومامان زهره مهربونش