نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرای ما

فیلسوف کوچولو

1393/3/6 14:36
نویسنده : زهره
499 بازدید
اشتراک گذاری

ن

بعضی وقتها وسط شیطنت ها ت یه حرفهای فیلسوفانه ای میزنی که توش میمونم:

  • چند روز پیش وقتی داشتم با داداشی بازی میکردم عروسکت و بغل کردی اومدی پیشم و گفتی : من دلم میخواست عزیزی داشته باشم اما خدا بهم نداد. اول خیلی تعجب کردم و همینجور نگاهت میکردم بعد بهت گفتم خوب منم خیلی دوست داشتم عزیزی داشته باشم اما خدا بهم نداد. حالا تو میشی عزیزی من ، منم میشم عزیزی تو.
  • یه روز دیگه موقعی که داشتیم باهم نماز میخوندیم بعدش بهم گفتی بیا باهم دعا کنیم دستهامون و حالت دعا گرفتیم بعد تو گفتی: خدای مهربون وضعمون خوب بشه.تعجب
  • دیروز ازم درمورد خدا میپرسیدی. میگفتی مامان خدا کجاست؟ گفتم خدا بالای بالاست بالاتر از همه ی آسمونها. گفتی میخوام ببینمش گفتم اون خیلی بالاست ما نمیتونیم ببینیمش اما اون مارو میبینه.گفتی خدا دوستم داره؟ گفتم آره. گفتی:یه چیز خوب بهم میتونه بده؟ گفتم اگه کار خوب بکنیم بهمون یه چیز خوب میده. گفتی : دعوا هم میکنه . گفتم آره . مثلا اگه کار بد بکنیم یه دفعه میخوریم زمین خدا تنبیهمون کرده. یه دفعه ترسیدی و پریدی توی بغلم گفتم چی شد؟ گفتی : آخه من همش کار بد میکنم خدا الآن تنبیهم میکنه. گفتم نه خدا خیلی دوستت داره. خلاصه که انقدر ازش پرسیدی که بحث و عوض کردم چون ترسیدم نتونم جوابت و بدم.

نکنه قراره فیلسوف بشی و ما خبر نداریم. سوالآخه توی این سن و سال که وقت این سوالا نیست.

پسندها (4)

نظرات (4)

مه سو
12 خرداد 93 17:01
ماشالله دخترکت بزرگ شده و خانومی شده برای خودش...برای رفع کنجکاویش باید اطلاعاتت رو بالا ببری و بدونی چطوری جوابگوش باشی....بعضی از مسائل رو باید بدونی چطوری براش توضیح بدی... تازه اول کنجکاوی هاش و شناخت اطرافشه... خدا حفظش کنه براتون
جیران بخشنده
28 خرداد 93 11:18
فدای تو فیلسوف کوچولوی ناززز
مامان
29 تیر 93 4:26
همه شون فيلسوفن و جوابهاي ما بايد خيلي سنجيده باشه وروجک ما چشماش رو ميبنده دستاش رو ميگيره بالا و ميگه خدايا من آخه دوستت دارم بعد چشماش رو باز ميکنه و مىره سراغ برچسبهاش و ميگه برام برچسب آورد؟؟ من به وروجکم گفتم خدا تو قلب ماهاست
نیلوفر
4 آذر 93 13:34
فروش انواع عروسک های دستبافت و گل های کریستالی و کارهای نمدی به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/ فروشگاه نیلدوز