نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

نازنین زهرای ما

بدون عنوان

1390/4/22 18:09
نویسنده : زهره
435 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق...

نمیدونم چجوری اولین مطلب و شروع کنم. همه ی وبلاگهایی که توی این سایت هست بچه هاشون دنیا اومده. اما راستش دختر کوچولوی من هنوز تو وجودمه. هنوز دنیارو ندیده. قراره یک ماه دیگه دنیا بیاد. برای من هست اما هنوز هیچ عکسی ازش ندارم که توی وبلاگ بذارم. این روزها تمام فکر و ذکرم تولد دخترمه. کی دنیا میاد؟ چه روزی؟ چه ساعتی؟ ترس و دلهره تمام وجودم و گرفته اما سعی میکنم محکم باشد. چون باید محکم باشم. با وجود تمام تمام استرسی که دارم خودم و آروم میکنم. حتی نمیدونم بعد از دنیا اومدنش زنده میمونم یا دیگه نیستم.

عاشقشم و میدونم این عشق با تمام عشق های دنیا فرق داره. دوران سختی و گذروندم. اتفاقایی که تمامش بدنم و میلرزوند. روزهای بستری توی بیمارستان. لحظه ای که بهم گفتند شاید برات بمونه و ازم خواستند با این وجود استرس نداشته باشم. یا این روزها که دکتر گفته باید مواظب باشی نارس دنیا نیاد وگرنه . . .

تقریبا 7 روز دیگه مونده که ماه سخت هشت ماهگی تموم بشه و وارد ماه نهم بشم. این روزها دائم نگاهم به ساعته . کی شب میشه؟ کی صبح میاد و دوباره شب میشه ؟ کی این ماه تیر که تمامش پر از دلهره و اضطراب بود تموم میشه؟

از لحاظ روحی با وجود اینکه خودم و سرگرم میکنم. خیلی داغونم. خیلی موقع ها الکی میزنم زیر گریه. تپش قلبم و احساس میکنم. بی حوصله ام ، اما بازم خوشحالم که همسری دارم که شرایطم و درک میکنه و ازم توقعی نداره. خدا بهترین همسر و به من داد امیدوارم فرزند سالم و صالحی هم بهم بده . دیگه هیچی غیر از سلامتیشون و از خدا نمیخوام.

تورو خدا واسم خیلی دعا کنید. خیلی محتاج یه قلب صاف و صادقم که بشینه و از ته دل برای بچم دعا کنه.

یا حق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریناز
22 تیر 90 19:18
سلام گلم ایشالا دختر گلت سالم و سلامت بیاد بغلت عجله نکن چون ماه 9 به اندازه 9 ماه طول میکشه.سر خودتو گرم کن.براش قران بخون.روحیه ات رو بالا ببر چون بعد زایمان خیلیییییییییییی باید صبور باشی وبلاگ دخترم هم سر بزن
سما
22 تیر 90 20:03
سلام خوبی مامان گل ؟ ایشالا که کوچولوت سالم و صالح بدنیا میاد و یک ماه دیگه وقتی دختر گلت رو تو اغوش گرفتی میای تو وبلاگت و به این روزهاس سخت الان لبخند میزنی الکی نیست که بهشت زیر پاهای ماماناس خوش به حالت مامان گل
بردیا
22 تیر 90 20:47
سلام.در اوج روزهای التهاب هستید مامان ثنا، ولی روزهای خوشی رو هم در پیش داری انشاا... به سلامتی دنیا میاد وعکسش رو هم زود بذار که دلم میخاد ببینمش
مامان ماهان
23 تیر 90 0:52
الهی که با سلامتی و شادی دنیا بیاد
مریم مامان پینگیل
28 تیر 90 16:01
سلام خوبی؟ کی گفته همهوبلاگی های این سایت نی نی شون دنیا اومده . یکی اش من نی نی ام تو راهه سر بزن به وبلاگ نی نی ام نظر بذار ان شالله نی نی شما هم زود بیاد تو بغلت
سایه سپید
24 شهریور 90 10:00
سلام گلم...از اون اولین مطلب خوندم تا اینجا..... و اینکه عجب روزایی داشتی ها...نی نی نازت رو از طرف ما ببوس... راستی ننوشتی چی شد که یهو یسنا شد نازنین زهرا؟! اسم نی نی دختر همسایه ما یکیشون نازنین زهرا هست...البته دیگه نی نی نیست بزرگ شده ماشالله یه دو سالیش هست... راستی دوباره بهتون تبریک می گم این اتفاق قشنگ رو... من قبلا رمز خصوصی هام رو داده بودم ها