نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازنین زهرای ما

خاطرات نگفته...

1396/6/3 9:03
نویسنده : زهره
409 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جونم سلام. خیلی از خاطراتت و نگفتم که اینبار بیشتر بخاطر شیطنت خودتون بود . چون شما و داداشی و پسر عمه طاها انقدر با کامپیوتر خرابکاری کردید که مادربرد کامپیوتر سوخت و من مدت طولانی از محیط وبلاگ دور بودم. اما خدا رو شکر با تلاش های بی وقفه دایی حسین یه مادربرد جدید نصب شد و اطلاعات کامپیوتر پاک نشد.

خاطراتم از این روزهایی که ننوشتم خیلی زیاده اما اگر بخوام بنویسم ممکنه شما و داداشی وقتی بیدار شدید اجازه ی تایپ کردن ندید پس مختصر و مفید گزارش میدم:

جشن عید 1396 در پیش دبستانی رسالت

 

 

 

 

شرکت در جشنواره قرآنی در شهرستان و آوردن رتبه ممتاز

 

پایان تحصیلات پیش دبستانی

جشن پایان تحصیلات

 

عکس های بعد از جشن

 

تولد 6 سالگی دختر خوشکلم

کیک مامان زهره پز

گردش و تفریح

و بالاخره ثبت نام در مدرسه پروین اعتصامی این جا یکی از کلاس ها هست که شما اولین بار واردش شدی البته در حال تعمیر بود. از خدا با تمام وجود میخوام که همیشه توی این کلاس ها شاد و خوشحال باشی و موفق.

پ.ن : دوستت دارم دخترم ...... تا آخرین نفسم.

پسندها (2)

نظرات (4)

عمه فروغ
6 شهریور 96 20:48
سلام زهره جون تولد گل دختری با چند روز تاخیر مبارک باشه ان شالله همیشه سلامت باشه و زیر سایه شما عاقبت بخیر بشه به به پس بسلامتی امسال هم راهی مدرسه میشه ان شالله که موفق باشه و باعث افتخارتون
مه سو
15 شهریور 96 12:19
عزیزممممم...موفق باشه کلاس اولیمون در شروع سال جدید...
مه سو
15 شهریور 96 12:19
ماشالله به دختر نازت
رویا ایراندخت
4 مهر 96 12:09
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.