نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نازنین زهرای ما

روز جهانی کودک

1395/8/9 22:09
نویسنده : زهره
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارمامان ، بالاخره با کلی تاخیر الآن اجازه پیدا کردم عکس های اردوی روز جهانی کودک و برات بگذارم:

تمامی اعضای کلاستون( کلاس مهربانی):

سلفی داداشی با دوستای شما:

دوست صمیمی شما مریم خانم:

تغذیه خوردن شما کنار دوستاتون:

و این هم نقاشی شما به مناسبت روز کودک:

و این هم حضور شما و گل دادنتون به سالمندان:

پ.ن : دختر گلم راستش و بخوای من اعتقاد دارم روز کودک متعلق به همه هست چون تمام ما آدم ها یک کودک درون داریم که بیشترین شادی ها رو برامون رقم میزنه. و هممون عاشق کودک درونمون هستیم اما هرکس به نسبت خودش جلوی خیلی از رفتارهایی که کودک درون میگه رو میگیره . امیدوارم وقتی بزرگ شدی کودک درونت و احساس پاک کودکانت همیشه زنده و بیدار باشه. عاشقتممحبت


 

پسندها (5)

نظرات (5)

عمه فروغ
10 آبان 95 13:46
سلام زهره جان روز کودک با تاخیر مبارک باشه نازنین جون همیشه شاد و خوش باشی عزیزم و دنیای کودکانه ات سرشار از شادی های بی پایان
مامان هانیه
10 آبان 95 17:16
نازنین زهرا جون با تاخیر روزت مبارک باشه عزیزم
zakieh
7 آذر 95 0:55
روزت مبارک عزیزم
مه سو
7 دی 95 14:06
صد البته که با کودک درون ارتباط داشتن خیلی خوبه....روحیه رو شاد میکنه و روزا رو شیرین تر...
مه سو
21 اردیبهشت 96 2:07
عزیزمممممممممم بچه ها چه زود بزرگ میشن..... زهره جون امسال هم به یاری خدا ختم قرآن جمعی ماه رمضان رو داریم...گفتم از شما هم دعوت کنم شاید مثل پارسال دوست داشته باشین شریک راهمون باشین....خوشحال میشم اگه در جمعمون باشین....فقط تا جداول پر نشده بهم خبر بدین...یا حق...