نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نازنین زهرای ما

سال نو مبارک

1395/1/17 1:49
نویسنده : زهره
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم عیدت مبارک. این روزها انقدر درگیر زندگی و شیطنت شما و خستگی خودم هستم که واقعا وقت نمیکنم که بیام سراغ کامپیوتر الآن هم از وقت خوابم گذشتم و مدام خوابم میبره. دختر نازم خدارو شکر حالا هممون سالم و سلامت کنار هم زندگی عاشقانمان را ادامه میدیم. کلی عکس هست که نتونستم از اون روزها بگذارم و حالا طبق معمول میخوام جبران کنم:

شب تولد بابا سعید:

تولد بابایی

عکس های باغ وحش شیراز:

 

 

آتش چهار شنبه سوری

بهار نارنج های خونه مامان جون

خانه را خالی کردم برای خونه تکونی اما نازنین خانم و داداشش همه جای خونه میدویدند اینم که میبینی تصویر موهاته در حال فرار کردن

هفت سین امسال که نازنین خانم مجبورم کرد پهن کنم :

هدیه تولد مامان زهره :

شیطنت های سیزده به در تو و طاها کوچولو

 

این هم گل بازی در طبیعت

میکاپ خودت توسط خودتخندونک:

 

پسندها (5)

نظرات (6)

زینب
17 فروردین 95 2:03
واقعا عالی بودن عکسا فوقالعاده به یادماندنی..... عکسی میکاپش که آخرش بودا کلی ذوق کردم بخدا بوووووووووس سالم باشی عزیزم
مامان صفا
18 فروردین 95 12:00
عیدتونمبارک.قشنگ بودن عکسا
عمه فروغ
22 فروردین 95 15:53
سلام زهره جونم تبریک میگم سال نو روان شاا..که سال خوبی داشته باشید به به چه عکس های خوشگلی.همیشه به شادی
zakieh
30 فروردین 95 21:08
tea
30 فروردین 95 21:39
https://telegram.me/joinchat/Bvm8nwjG14gdaj_2TveTJw گروه تلگرامی وبلاگ نویسها
مه سو
13 اردیبهشت 95 22:53
حسابی شیطنت کرده دختری....زنده و سلامت باشه...سایه تون بالا سرش....