نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نازنین زهرای ما

روزهای سخت

1394/9/17 16:08
نویسنده : زهره
531 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکوچولوی من ....

22 آبان یه دفعه حال داداشی بد شد و روزهای سخت ما شروع شد. تو 6 روز از من دور بودی و خدا میدونه که هر لحظه دوری از تو هزار سال میگذشت. از بیقراری هات میشنیدم و میسوختم....

بعد از شش روز تقریبا یک روز در میون تو میومدی پیشم بیمارستان . بعد از 9 روز که داداشی مرخص شد ما برگشتیم خونه . تو همچنان بیقرار بودی و از من توجه میخواستی اما حال داداشی بد بود و مجبور بودم دائم بغلش کنم. بعد از دو روز دوباره داداشی حالش بد شد و بستری شد. بعد از 6 روز مرخص شد خدارو شکر بهتر هم شد.

الآن خدارو شکر خیلی بهتره و خدا داداشی و دوباره به ما داد. اما تو همچنان بیقراری . دنبال بهانه ای برای اشک ریختن. من همش دوست دارم هر چی تو میخوای بشه اما بعضی وقتها واقعا نمیشه. وقتی میریم مهمونی بیشتر از همیشه بیقراری. کاش میتونستم برای تو بهترین باشم. من تمام تلاش خودم و میکنم. اما نمیدونم چرا هنوز بیقراری. بازم مثل همیشه عاشقتم. اما دلم این روزها خیلی تنگه .... کاش انقدر بزرگ بودی که میتونستی آرومم کنی........

فقط دعا میکنم این روزهای سخت به خوبی تموم بشه ........

پسندها (4)

نظرات (6)

مه سو
17 آذر 94 18:35
خدا رو شکر حال داداشش بهتره....دخترا نازک نارنجی تر هستن...مطمئنا خیلی این دوری براش سخت بوده که بهونه گیر شده....
مامان هانیه
18 آذر 94 11:31
دخترا تو این سن خیلی به ماماناشون وابسته اند معلومه که دوریتون خیلی براش سخت بوده ولی خدا رو شکر که الان حال محمدصدرا جون خوبه ایشالا خانوادتون همیشه سلامت باشین و پر از شادی در کنار هم خوب و خوش..
مامان مبینا
18 آذر 94 18:04
خدا رو هزار مرتبه ک محمد صدرا بهتر شده ایشالله ک دیگه هیچ وقت مریض نشه زهره جون همه دخترا تقریبا اخلاقشون مثل همه وخیلی احساسی خدا نگه دار فرشته هات باشه
zakieh
20 آذر 94 1:11
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا رو صد هزاران مرتبه شکر که حال محمد صدرا جونم خوبه ایشالله و به امید خدا هیچ وقت مریض نشه دخمله خوشگلمم حق داشته دلتنگ بوده عزیزم انشالله دیگه هیچ وقت اون روزها تکرار نشه برای هیچ کس
زهره مامانی فاطمه
22 آذر 94 8:59
یه بوس محکم وبزرگ برای نازنین عزیزم وداداش گلش الهی که دیگه هیچوقت مریضی نیاد سراغتون عزیزم
مــــامــــانی
8 دی 94 18:25
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن