نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازنین زهرای ما

سلام

1394/5/4 0:48
نویسنده : زهره
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

هرچی به روز تولد 4 سالگیت نزدیکتر میشیم پیشرفتت داره بهتر میشه. بالاخره تونستی سلام کنی به همه. همیشه فقط به پدربزرگ و مادر بزرگها و عمه ها و دایی ها سلام میکردی توی جمع ساکت بودی با هیشکی هم حرف نمیزدی. امروز بالاخره با تلاشهای بسیار تونستی با خجالت خودت مبارزه کنی و اجتماعی بشی. عزیزم دلم میخواد یک انسان اجتماعی موفق باشی و محکم . توی این راه هرکاری بتونم واست انجام میدم. دوستت دارم

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان نی نی
5 مرداد 94 21:43
وای عروس شی ایشا الله من هم از همین حالا دوست دارم واسه دخملی لباس عروس بخرم.
مامان مبینا
6 مرداد 94 1:36
زهره جون سلام خوشحالم ک نازنین زهرا پیشرفت داشته مطمئن باش ی فرد اجتماعی موفق میشه این جیگمل خاله
مامان مبینا
6 مرداد 94 1:37
لباس عروست خیلی خوشمله خاله خیلیم بهت میاد مبارکت باشه عزیز دلممممممممممم
zakieh
12 مرداد 94 1:39
سلام گلم پيشاپيش تولدت مبارك عزيز خاله
یلدا
14 مرداد 94 15:05
فدای تو عزیزدلم راستشو بخوای ی مدته حسابی. گرفتارم
یلدا
14 مرداد 94 15:06
جیگر نازنین زهرا
مهسا امیدی
18 مرداد 94 22:35
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني یه بار فقط تست کن / باور کن لذت می بری خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لینگم کن ***** خرید شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir