نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نازنین زهرای ما

بالاخره حرف زدی

1394/4/29 16:43
نویسنده : زهره
504 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زهرای عزیزم.

تو امروز بالاخره توی کلاس حرف زدی

همیشه خانم معلمت ناراحت بود که سر کلاس حرف نمیزنی.  امروز وقتی اومدم سر کلاست خانم معلمت خیلی خوشحال بود. تو سوره های زیادی یاد گرفتی و خانم معلم هروقت ازت سوال میپرسید سوره هارو خیلی خوب جواب میدادی خانم معلمت هم از این نظر ازت راضی بود اما خودت تنهایی حرف نمیزدی.امروزمیگفت نازنین عالی بود امروز با بچه ها تکرار میکرد و حرف میزد. فکر کنم اونم به اندازه ی من خوشحال بود.  شاید این کار تو واسه مادر های دیگه عادی باشه اما واسه من که ناراحت سکوت تو سر کلاس بودم یک قدم رو به جلو هست و بابت این خدارو شکر میکنم.

پسندها (2)

نظرات (1)

همراه رایانه
30 تیر 94 10:51
همراه رایانه مرکزی پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از سراسر کشور : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir