نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

نازنین زهرای ما

برای دلم ، بخاطر مادرم

1394/4/16 10:57
نویسنده : زهره
926 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم.....

بهترین همدمم ..........

در این روزها خبر بیماریت دیوانه ام میکند.

مگر می شود....؟؟

همیشه تو را کوه محکمی میدانستم در برابر تمام سختی ها.

و حال اینگونه بی حالیت و نا امیدیت مرا تنهاترین انسان روی زمین میکند.

خدایا...

مگر میشود تنها امید تو باشی و نا امیدی مرا بگیرد؟؟؟؟!!!!

......................................................................................................................................................

پ ش

این شبها:

اگر ...... بریدی

اگر....... نشستی

اگر .........شکستی

تورا به حرمت مولایمان قسم

یادت نرود. حتی برای چند لحظه

  (( دعای شفای مادرم ))

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

علیزاده
16 تیر 94 13:05
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم
zeinab
17 تیر 94 19:35
زهره جون اصلا نگران نباش خدا اون بالا حواسش به همه ما هست من ته دلم روشنه....